20091001



Hej! S tycker bilderna blir mindre aktuella och att det nu var tokigt bråttom att blogga om/upp/kring dom, så nu blir det stressbloggande. Egentligen var vi bara ute och plockade trattkantareller, medan annan person (S) rusade runt med kamera och bad på sin bara knän att man skulle "titta upp", vilket jag då tyvärr inte gjorde så ofta vilklet i sin tur ledde till att något sånt visar inga bilder. Mossa kan vara kul som man märker.



Vi fick loss en väldig massa svamp nu senast också, det var för övrigt i helgen som var, så nu har vi massor i frysen samt massor torkat som ska fördelas på vilka som nu vill ha. Själv har vi inte hunnit smaka så överdrivet mycket av det, vi spar och vi har.

Annars unnar jag mig en massa plugg, måndag-tisdag-onsdag gick alla i skolans tecken, medan jag idag samtalade med kollega från jobbet kring något jag förut ansvarade för och nu fick beskriva lite ingående. Kul med uppdatering vad som sker där men samtidigt vet man ju varför man sökt sig till något nytt så inga planer på att hoppa av och återgå inte. Dock ska ett besök hinnas bli av innan årskiftet kan man tycka.
Bokat biljett hem FRÅN Lessebo den 29/12, 1:a klass 295kr. Det enda som återstår är att ragga sponsring för biljett dit runt den 23/12....
Nu ska vi ner på stan och hitta lunch, 2för1-kupong vilket gör det hela studentbilligt. Bra att klargöra strax efter man sökt sponsring kanske...ha!
Tenta på fredag, spännande..