20091029

Återigen lite grupparbete på skola, sammanställning av information kring företag vi besökte i veckan, och nu när det är klart och mottagaren påpekat att det var bra material kan man koppla av lite. Unnade efter lunch och som sällskap för S till skola att avvika halvvägs för att tillfredställa flipper-abstinensen, döm om min förargelse när jag efter inkastade 2 credits upptäcker att höger flipper var kaputt. Blev trött på oflytet och vandrade hem med creditsen tillgängliga för nästa person som tyvärr skulle få bli mäkta besviken, gratis credits och allt så funkar inte flippern, hej då mina 10 kr som ingen får nytta av.
Gjorde vilseledande manöver till butik och införskaffade överraskning åt damen, kom hem till sällskapssjuk katt och styrde upp köket som jag legat efter gällande underhåll. Men nu är det fint överallt och jag ska göra katten sällskap och vila lite minsann. Sen ska vi möjligtvis kräva återbesök av klipperisten så det blir lite mer jämnlångt på huvvet, det är lite svårt att få det att stämma.
Hej hej!