20100215

I lördags gjorde jag premiär i skidtävlingssammanhang, och som jag gjorde det! Debuttävling var 1 mil lång och jag kom inte sist och jag överlevde. Imponerande, om jag får säga det själv. Damen räknade ihop att jag åkte totalt 2,5 mil förra veckan uppdelat på 4 tillfällen, idag unnade jag mig nästan 5km innan ryggen sa att det fick vara nog, något sliten efter förra veckan minsann.

Glad att OS börjat, mysigt att sitta och kolla efter man ätit middag och är klar med allt annat dagarna erbjuder, så som fin middag på resturang igår, dagen till ära, och vardagspraktikandet ute på industriområdet. Givande med praktik, idag fick jag tillgång till ett kontor som står tomt, känns lite mer på riktigt då. Har fler idéer än lösningar just nu, det får bli dags att slutföra några av dom innan det är läge att komma på nya.
Annars flyter det på, inget speciellt men ändå väldigt mycket. Just nu följer jag främst mor och fars resa i thailand via deras resedagbok, samt brors webcamera på vinden övervakandes två musfällor som gapat tomma väldigt länge. Kanske ett fall av paranoia?
Nu ska vi se på 10km loppet, hej hej!


Inga kommentarer: