20100118


Idag var jag och damen upp på det södra berget och tog varsin tur på skidorna. Blev knappt 5 km för mig, vek av mot parkeringen och bilen innan det sista av två varv fullgjordes. Jag är kung på skidorna nu, hade det inte varit för ett känguru-stak-försök i nerförsbacke (orutinerat) hade jag sluppit missöden helt, men endast en näve i snön innan balansen återtogs är ju VG med tanke på osköna dyk i diket på tidigare åkturer.

Fick trevligt betyg på tidigare tenta, på fredag en ny tenta i excel och efter det en unik måndag vilken betyder praktikperiod som startar. Spännande, genomgång i klassen i morgon blir väl räddningen angående vad problematiseringen egentligen ska vara i rapporten. Tid finns att reda ut det där i alla fall, skönt.

Snart middag, gott. Annars är allt lugnt har jag för mig, inget som dyker upp direkt när jag tänker efter. Hej hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul med en uppdatering, har saknat dina inlägg!! Kram mamma